1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1692831

Sv: Östersunds IK - Timrå IK
MrMorris: Man vill så gärna dra växlar - jag vet, jag gör det själv - men det märkliga är att försäsong verkligen inte betyder ett jävla piss. Så är det, på riktigt. För ett år sen pissade vi på Mora i Östersund, de var så ofattbart usla, vi rullade ut dom fullständigt. Serien börjar och de leder skiten en bit in.

Tänkte säga att man kan titta på målvaktsspelet kanske men vettefan om man kan göra det heller, det är olika sporter.

Svarskommentarer

Sv: Östersunds IK - Timrå IK
Knylan: Jo så är det, men vinst är endå bra, snart SCA cupen och vill inte se Timrå bli totalt ÖVERKÖRDA av modotattarna

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer