Det ska bli så inåt helvete intressant att se vad detta lag kommer kunna uträtta kommande säsong. Per Hallin gör sin sista säsong, tänk vad man skulle kunna lyfta in för den löneposten. Jag vet inte ens om han kommer bli lagkapten i år.
Jonathan Dahlén. Simon Fernholm. Sistnämnda spelar SHL nästa år, fullkomligt övertygad.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...