1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1694029

Sv: Apropå nånting...
Bigthelin: förlösande!!! Intressant debatt och argumentation. Bra av ST att lägga ut detta. Blir det en dvd så köper jag den!!
Stor spänning även om det var en minoritetsåterremiss. Måttot kan man inte vinna så kan man åtminstone förstöra har besegrats i praktiken ännu en gång.
De sinkande inslagen i denna såpa har varit helt bedrövliga. Att dessutom bedriva politik med att missbruka rättssystemet är vidrigt. Ikväll vann Timrå kommun matchen. Nu är det dags för Timrå IK att förvalta förtroendet.
Till alla som bekänt färg. Tack. Till de andra. Intressant att ni tycker så. Slutet gott allting gott

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

dr dängroth:

Tonys påhopp på hörselskadade var bra.
Sa en del om vilken typ av personer det är som lekt i sandlådan.

Fantastiskt skönt att det är över!


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...