1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1696394

Sv: Apropå nånting...

Hur ser det ut ni i vinter? Om jag som exilsuporter vill överösa mitt Timrå-beroende till största grad och se varje match, är det Cmores webbtjänst som är bäst att vända sig mot då?

Och kanske ännu viktigare: Kan jag köpa matcherna i vinter genom klubben för att ge Timrå en större del av kakan? 


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bigthelin: Jag har beställt CMore Max för 349:- i mån ut bindningstid, via deras hemsida snabbt och enkelt. Jag kan se alla Timrås matcher i dator surfplatta och mobil, samt TV via Appel TV. Sedan slängde jag in 50:- mer så fick jag hela rubbet med all filmkanaler osv. Skulle jag tagit detta via mitt Telia abonnemang skulle det kosta 538:- men det kändes sjuk onödigt i och med Appel TV.

Bara ta sport kostar 299:- och varje match unik om man ska köpa dem kommer säkert att ligga på 99:-/st.

Detta ser jag som mycket prisvärt och en modern och flexibellösning!

Sv: Apropå nånting...
Bigthelin: nån som var i norrköping förra säsongen och vet vart man enklast fixar bortaståbiljetter till match mot vita hästen?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...