1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1698246

Sv: Timrå IK – VIK Västerås HK 2015-09-17
jå1: Är det bara jag som stör mig på att kameramannen hela tiden tappar bilden på pucken och ligger snett så man knappt ser nåt?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK – VIK Västerås HK 2015-09-17

Diddeli: Bedrövlig kvalité på kameramannen! väldigt hackigt och inzoomat hela tiden vilket jag stör mig på, sen vore de mycket bättre om han filmar spelaren med pucken istället för den spelare som HADE pucken...


Sv: Timrå IK – VIK Västerås HK 2015-09-17
Diddeli: jag stör mig med på det... Han tappar bort pucken i mittzonen hela tiden... Han behöver zoma ut lite vid spelvändningarna...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer