Redax 2: Jag lever i en mental permafrost. Men jag föredrar Funkis framför Jugend, så lite modern är jag allt. Och musiken var bäst första halvan av 80-talet, liksom hockeyn. Men raggmunk med rårörda lingon är godare än svensk-asiatisk crossover. och i Ken Loach´s filmer är det inte många fräcka repliker på slutet, mest elände.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
och i Ken Loach´s filmer är det inte många fräcka repliker på slutet, mest elände.