Idag blir det tufft, Hv vill ha revansch och jag hoppas att TIK kan fokusera så inte kommande julfester och söndsgsjippon i förväg visat att de är lugnt nu... Idag krävs ett lag som spelar för varann, på tå, och med jä-aranamma och sisu. Tipset blir förlust 1-4. Tyvärr alla helgfirare...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Idag krävs ett lag som spelar för varann, på tå, och med jä-aranamma och sisu.
Tipset blir förlust 1-4. Tyvärr alla helgfirare...