1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1705095

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2015-10-18
Knylan: Där ser man. Jag tyckte att det såg ut som ett knä eller något liknande...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2015-10-18
Det vet i fan om vi klarar av Leksand den här gången heller. Jag minns när vi tappade 3-1 till 4-6 säsongen 1981/82 i Elitserien. Plötsligt började den något opålitlige Pekka att läcka som ett såll (eller hur det nu var). Hur som helst blev vi oss inte riktigt lika efter den matchen. Det var strax före jul, som jag minns det, och sedan bara fortsatte eländet efter nyår och vi åkte ur med buller och bång. Jag tog det hårt på den tiden. Jävligt hårt!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer