dr-nix: Om jag får säga mitt mitt så tycker jag det bara fanns ett lag på plan långa stunder..... HV bara slog ifrån sig hela tiden o TIK hade, om marginalerna varit på rätt sida kunna vunnit med både 3 o 4-0........ HV ska vara väldigt glada över sin poäng....... O på text-tv står det att HV dominerade matchen o Kapanen räddade TIK...... IDIOTER!!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Om jag får säga mitt mitt så tycker jag det bara fanns ett lag på plan långa stunder..... HV bara slog ifrån sig hela tiden o TIK hade, om marginalerna varit på rätt sida kunna vunnit med både 3 o 4-0........ HV ska vara väldigt glada över sin poäng.......
O på text-tv står det att HV dominerade matchen o Kapanen räddade TIK...... IDIOTER!!!!!