1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615004 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1705188

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2015-10-18
Berglund gillar jag, spelar med ett stort hjärta och är väl en av få som vågar gå in i en närkamp. Men en sak jag inte förstår är hur man kan spela Jeremy Boyce i sista matchminuten i dagens match när man jagar kvittering? Samt att man plockar målvakten när man inte ens har hunnit bygga upp ett spel utan att man tar ut Mattsson när spelet är i mittzon. Straffat sig i tidigare matcher.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2015-10-18
cally47: Gillar Berglund med. Senaste matcherna har han varit osynlig dock.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer