1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614966 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 170544

Sv: Christer Jonasson
hassebasse: Om man frågar Christer när han ska upp och referera MoDo-TIK för radion så kan man faktiskt få åka med honom som en TIK supporter, Gratis!!!

Jag har svårt att se att han skulle vara någon TIK hatare, läste du förresten förra hemma matchens match program där han klar gjorde för TIKs plats i slutspelet. Och hadde en fin berättelse hur det gick till förr i tiden när det fanns nummrerade matchprogramm i Timrå Ladan...
Han har nog set bra många mer TIK matcher än vad du har och älskar nog TIK mycket mer än vad du gör.

Sluta sitta i Kråkemåla och Häckla gå på matchen i stället för att lyssna på radion. Men om nu kråkemåla ligger mer än 20 mil från Ladan så kan du istället se det med opartiska ögon och uppskatta en seriös radio kommentator.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer