Det är så mysigt med hedersamma torskar heeela tiden. Det knäcker en. Än mer knäckt blir man när moståndarnas målvakt ALLTID kommer upp stort när det krävs. Kan ju iofs bero på alla bäbisavslut som får denne att se bra ut...
Anus (skulle kunnat lista fler): Målvaktsspelet Päpä Bohman
Bra (finns inga fler): Vi hämtar upp ett underläge Stridhs intåg
Sen måste man ju knäcka Lyth som är genomusel. Våldtäkten på Jo. Westin när han ska sätta den i slutet av tredje är fin. För att inte tala om köpet av svandyk som gav AIS läge att avgöra med sex kvar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer