Erathoo: Mm ne han briljerar inte precis ikväll. Han släpper en massa returer och ett billigt mål sedan är han inte någon direkt väggliknande målis i straffarna... Mattsson Lyth Bohman
Får nog känna sig lite extra syndande ikväll
Sedan tar jag med 4-4 spelet framöver. Där är vi outstanding!
Den rörligheten och aktiviteten som vi kör med där bara måste Forsberg/Öhman få fram i 5-5 och pp med! Annars får dom sluta kalla sig för tränare!!!
Dahlén Wedin Boyce ogge Hallin alex10 Bryniz matte Nilsson och stundtals även ejdarn gör en riktigt bra match!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mattsson
Lyth
Bohman
Får nog känna sig lite extra syndande ikväll
Sedan tar jag med 4-4 spelet framöver. Där är vi outstanding!
Den rörligheten och aktiviteten som vi kör med där bara måste Forsberg/Öhman få fram i 5-5 och pp med! Annars får dom sluta kalla sig för tränare!!!
Dahlén Wedin Boyce ogge Hallin alex10 Bryniz matte Nilsson och stundtals även ejdarn gör en riktigt bra match!