1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614973 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1707429

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2015-10-27
T T: tyvärr håller inte produkten man köper när man skall in på Timrå IKs hemma matcher...

Sedan tycker jag generellt att biljettpriserna för hockey i Sverige är för höga sett till det faktum att de flesta föreningar ser en ständigt minskande publikström

Hockey med tomma läktare är jävligt tråkig...

Tummen upp till den kämpade klacken i Timrå isstadion!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2015-10-27
söder över: Vill man försöka få lite publik/stämning, utan att vinna, så kan man ju alltid köra 100 spänn oavsett plats i några matcher. Kringförsäljningen skulle göra att det blir ungefär samma deg in som nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer