1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 170827

Sv: Christer Jonasson
RED DEVILS:
Om jag har missbedömt Jonasson, och hans uttalanden, så är jag givetvis den förste att be honom om URSÄKT.
Man är ju uppe i varv under radiosändningarna från sportradion, och vill inte höra "att det går dåligt för TIMRÅ IK, och att dom spelar dåligt".

Ska fira Jul och Nyår uppe i Sundsvall, och Då ska jag gå på hockeyn i TIMRÅ !!!
Hoppas och tror på FORTSATT FRAMGÅNG för alla trogna supportrar, och för Ledare och Spelare i TIMRÅ.

Vill också passa på, att redan nu önska Er ALLA TIK-supportrar och ÄVEN Christer Jonasson en God och Trevlig Jul !!!

TIMRÅ IK 4 Ever !!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer