Scharnhorst: Vad menar du är fördelen med "nystart i ny regi i lägre division"? Kan du inte svara på detta är ditt argumenterande lika hållbart som att argumentera för att föreningen borde köpa en rymdraket och åka till månen.
Kongo: En total systemåterställning där föreningen byggs upp från noll ur alla perspektiv, i synnerhet ur ekonomiskt sådant, och naturligtvis även ur mentalt avseende.
Bragd-Birger: Ta och sluta själv. Du har noll insikt i mitt alias, utan far endast med blint raljerande som till synes verkar vara format i din fabricerade sagovärld.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer