1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1710664

Sv: Apropå nånting...
palleparling: Det vore nåt. Räkna med att du driver projektet, i samverkan med föreningen och andra.

Är det för stort, kom på publikutvecklingsmötet så kanske du kan hjälpa TIK på en strategisk (långsiktig) nivå i mån av tid.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kan absolut leta spelare! Är väldigt insatt i hockey och kan utan att ljuga, säga att jag kan varenda spelare i hela SHL och typ 90% i Hockeyallsvenskan. Kan deras klubbfattning, ålder, position och även ungefär längd... (vet, jag är störd)
Om vi säger så här: skulle klubben skicka förfrågan till att ta över efter Nubben så skulle jag inte tacka nej!

Men. Kan tyvärr inte komma på utvecklingsmötet, då jag bor ca 38 mil från Timrå, närmare bestämt, södra Dalarna.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer