1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1710687

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Dessutom är man usla på att följa upp. Någon som hörde nåt efter den senaste driven? Enda jag noterade var att sms-betalningen upphörde. Antar att man inte kom så jättenära den förhoppade millen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Man kan ju alltid säga att kommunikationen på goda grunder inte är ett prioriterat område. Men just med insamlingen så borde den ha följts upp. Kan man starta en insamling får man ta sig tid till ett avslut också. Jaja, läget är som det är just nu :) Är du (eller någon annan) intresserad av att hjälpa till med något är du välkommen att höra av dig.

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Om jag inte är helt ute och cyklar så har jag för mig att det slutade någonstans mellan 200 - 250 tusen.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...