oldboy: J20 kommer klara sig Trollboy. Vi har ju dessutom rejäl juniorspets i Ā-laget att ta hjälp av i ett kval. Dina bobcatsjuniorer lär däremot få fortsätta möta Vännäs.
El Maco: nu fick jag inte svar på min fråga om man får behålla riksintaget på hockeygymnasiet om man åker ur superelit? Önskar svar från någon som inte spelar banjo. Behövs inte juniorerna i alaget? Är det juniorkvalet efter övriga kval?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...