Kongo: v Har redan mailat nubben om honom bland annat fär ett bra tag sen så jag kan inte göra mer än det tyvärr. Upp till nubben att följa upp om han är intresserad.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Har redan mailat nubben om honom bland annat fär ett bra tag sen så jag kan inte göra mer än det tyvärr. Upp till nubben att följa upp om han är intresserad.