Johan J: Först och fämst ska de gå klart skolan. De har väl 1 respektive 2 år kvar på gym? Tror dessutom att Dahlén Jr. har en klok far när det kommer till beslut om hans framtid.
Om man lyssnar till expertisen i kvällens sändning av Leksand - Löven så låter det som att Perra är guds gåva till hockeykonsten. Lückner låter nästan kåt när han pratar om Leksand som förening, mycket märkligt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer