El Maco: Det verkar vara något med just Almtuna borta, vi är lite av ett spöke för dem. Vi bröt någon hemmasvit för dem även vid vinsten i höstas då de inte gått poänglösa hemma sedan ganska långt tillbaka förra säsongen. Tre av fyra matcher förra säsongen slutade dessutom 3-0 i någon riktning, vi vann med det en gång hemma och en gång borta. Det är ändå lite anmärkningsvärt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer