El Maco: Förstår inte problemet i J20. De underpresterar kraftigt. Spelare som ifjol var tongivande i J18's succé är helt under isen, medans andra som tidigare florerat i olika pojk/juniorlandslag är en skugga av sitt forna jag.
Denna stämningshöjare kan möjligen ha något med det hela att göra:
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Denna stämningshöjare kan möjligen ha något med det hela att göra: