1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 172732

Sv: MIF - Timrå IK 2002-12-10
Och överraskningslaget vann igen.

Väntar på att få höra lite kommentarer från ilska MIF:are nu, vi får nog vänta oss lite ord från dom som stavas "grislag". Matchen kan iaf inte ha varit kul. Offensiva Timrå gjorde nog inte sig till sin rätt ikväll iaf, men det SKITER jag fullkomligt i! Vi har iaf visat innan på säsongen att vi kan lira underhållande hockey, hade vi legat där vi ligger endast på grund av riktigt grisspel så hade man kanske funderat lite. Visst, man ska se till poängen men det ska inte se ut som att laget leds av Lasse Falk eller nån annan inkreativ person.

Forza Teamrooh!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer