EXPLORERSMÅLAND: För er som redan har tagit ut tre poäng (mig inräknad) och tittar framåt mot fredagens drabbning mot Mora hemma så åker jag från Stockholm mot Sundsvall vid kl. 14:00 om någon har lust att hänga på.
Johan J: Allt annat än vinst imorgon är ett misslyckande. Ett Mecka Hockey Race. Där har vi allt att vinna. En dröm till nästa säsong OM vi INTE tar steget upp är att MoDo..Sundsvall Östersund och vi ligger i HA.. Vilka fighter det kan bli :-)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...