T T: Tråkigt för Åke men bra för oss. Om jag inte missminner mig brukar han "stå på huvudet" mot sina gamla lag. Höll nollan eller släppte bara en borta mot Hv nån gång då de bombade typ 50 skott mot oss.
sargad: För övrigt ser jag att jinx-kontot övertrasserats å de grövsta av flera hockeysnackare. Hur f#@ tror man att det ska sluta då? Enda logiska är en neslig förlust.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...