mike66: Va, har du såå mycket på dig?? Själv går man ut, 3 km till brevlådan, i den klädedräkt jag blev skapad i!! Mötte grannkäringa efter 1,5 men hon är ju blind som tur är, men lite brydd blir man när hon sniffade i luften o sa: Är du ute nu rådbjer?
Hon är nog morsa till Daredevil :)))
Nää, vi syns väl i ladan framöver hoppas jag, annars.......
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Själv går man ut, 3 km till brevlådan, i den klädedräkt jag blev skapad i!!
Mötte grannkäringa efter 1,5 men hon är ju blind som tur är, men lite brydd blir man när hon sniffade i luften o sa: Är du ute nu rådbjer?
Hon är nog morsa till Daredevil :)))
Nää, vi syns väl i ladan framöver hoppas jag, annars.......