Men jag har själv valt sämre lön och mer inflytande så det är som knylis är inne på med valet finns alltid och även om vi är kvar i HA nästa år så är det en bra liga att frodas i som nybakad spelare...
Särskilt om det ger bra med speltid i 5-5 4-4 5-4 5-3 4-3 och straffskytt...
Jonathan och de övriga på väg framåt har många år på sig om inget tråkigt händer att etablera sig för de höga löner som finns inom branschen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer