Sundsvall åker ur (fler sponsorer till Timrå) AIK kvar, SSK går upp, Leksand kvar alternativt Modo ner och Björklöven spelar i HA nästa säsong. Många publiklag. Roger Forsberg fortsätter coacha laget. Vi får njuta av Elias Pettersson och kanske även Jonathan Dahlén även kommande säsong. J20 höll sig kvar i höstaligan. U16 spelade SM-Final. A-laget gick till Playoff och var med och hota där. Mycket positivt som händer nu!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer