1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 174146

Sv: Någon form av klackranking
Många av spelarna tycker att TIKs publik är klart godkänd..och klacken underbar. Hallen brukar få dåligt betyg. Men viktigast är ju att spelarna tycker att de har klacken i ryggen. Jag har genom åren sett många besvärade motståndarblickar upp mot södra stå.
Det är det som är viktigast. Stödet och pressen på motståndarna.
Wennerholm spelar ju inte ens.. Hur pass stor auktoritet kan en proffstyckare ha? Fundera över det ett tag...
Särskilt om de är usla tippare..

Att Zäta läser hockeysnack låter ju kanon. Grabben har ett TIK hjärta.
I kvällens drabbning får vi stryk av ett defensivt LHC. Vi kommer helt enkelt inte in på mål, det slutar 2-0.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer