iggy: Det där med BRA hockey var intressant. Kontakta någon i Sundsvall Fans vet ja, det var länge sedan de såg bra ishockey och allsvenska fortsättningsserien erbjuder väl inte hockey av världklass direkt. Fast å andra sidan blir det väl bara max 50 st NYA, eller hur många kattälskare finns det. Tänkte inte på det.... Hej då.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fast å andra sidan blir det väl bara max 50 st NYA, eller hur många kattälskare finns det.
Tänkte inte på det.... Hej då.