Störigt att ST tar 89 kr för webbsändningen. Hade tänkt se, men nu blir det inte så. Fattar inte hur dom kan ta 89 kr med tanke på kvaliteten det brukar vara. Borde ingå för prenumenanter och kosta en slant för övriga. Giffarnas träningsmatcher i våras sände dom gratis.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hade tänkt se, men nu blir det inte så.
Fattar inte hur dom kan ta 89 kr med tanke på kvaliteten det brukar vara.
Borde ingå för prenumenanter och kosta en slant för övriga.
Giffarnas träningsmatcher i våras sände dom gratis.