Moverare: Bra att du är nöjd då, för jag är rätt säker på att alla Timråfans är ruskigt hungriga på revansch och inte alls mätta på framgång trots A-lagets succé. Och det heter ju att motivation slår klass... = ))
Trots förlusten ifjol ska iaf jag erkänna att jag sällan haft så kul nån gång. Hoppas på en repris med god stämning och många garv i båset...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Trots förlusten ifjol ska iaf jag erkänna att jag sällan haft så kul nån gång. Hoppas på en repris med god stämning och många garv i båset...
Vi är Timrå och vi ger ALDRIG upp!