Jag har rotat igenom min skivsamling idag. Redan efter några få minuters sökande så lyckades jag gräva fram några bra CD-skivor.
Om vi bara får tag i en hyffsad ljudanläggning så lovar jag att det kommer att bli en mycket skön stämmning i omklädningsrummet innan matchen drar igång.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag har rotat igenom min skivsamling idag. Redan efter några få minuters sökande så lyckades jag gräva fram några bra CD-skivor.
Om vi bara får tag i en hyffsad ljudanläggning så lovar jag att det kommer att bli en mycket skön stämmning i omklädningsrummet innan matchen drar igång.