actionleif: Jag ser nog helst att vi tränar var för sig de olika supporterlagena. Är inte sugen att träna med eller emot Moverare och hans pellejönsar i kärringlaget.
Angående Ryssland - Sverige, 3-0 som jag just nu har kikat på: Snark...ZZZZZzzzzzzZZZZZZzzzzzZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzZZZZ Kom hem och vila upp er Lindman och Nordgren istället.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag ser nog helst att vi tränar var för sig de olika supporterlagena. Är inte sugen att träna med eller emot Moverare och hans pellejönsar i kärringlaget.
Angående Ryssland - Sverige, 3-0 som jag just nu har kikat på: Snark...ZZZZZzzzzzzZZZZZZzzzzzZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzZZZZ Kom hem och vila upp er Lindman och Nordgren istället.