Johan J: Jadu det är tragiskt att beskåda dessa Tre-knotormatcher numera. Idag var det riktigt dåligt coachat, bara att hoppas på en förbättring.
Moverare; Grrrrrrrrrr, utmana inte ödet i onödan. Jag ska nog lyckas bända loss din fula vita Cooper 2000-hjälm från ditt huvud i nått byte. Sedan ska jag ta med den till båset och p***a i den.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jadu det är tragiskt att beskåda dessa Tre-knotormatcher numera. Idag var det riktigt dåligt coachat, bara att hoppas på en förbättring.
Moverare;
Grrrrrrrrrr, utmana inte ödet i onödan. Jag ska nog lyckas bända loss din fula vita Cooper 2000-hjälm från ditt huvud i nått byte. Sedan ska jag ta med den till båset och p***a i den.