Plockepinn: Såg en bekant buss rulla in mot Metallåtervinning strax efter kl. 18. Dock tycktes de tillresta ha kommit först efter line-up. Blev ni kvarhållna i bussen utanför arenan eller var det fel buss jag såg?
Tyckte det var bra drag på bortastå. Det tar vi med oss mot Mora imorgon.
Jag tippar på en publiksiffra någonstans mellan 3000-3500. Inte för att jag är pessimist utan realist. Allt över 3500 är bra. Min far tippade först 5500 men reviderade sedan siffran neråt till 4500. Hoppas han får rätt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tyckte det var bra drag på bortastå. Det tar vi med oss mot Mora imorgon.
Jag tippar på en publiksiffra någonstans mellan 3000-3500. Inte för att jag är pessimist utan realist. Allt över 3500 är bra. Min far tippade först 5500 men reviderade sedan siffran neråt till 4500. Hoppas han får rätt.