Heisenberg: Det känns lite märkligt att inte en endaste kommentar handlar om spelet eller målet efter en spelad period. Är vi redan så bortskämda att vi bara tar för givet att Timrå ska vara i ledningen? Jag kom in i matchen efter fem minuter och missade målet. Känns skönt att JD fick göra sitt första, men hur såg det ut?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag kom in i matchen efter fem minuter och missade målet. Känns skönt att JD fick göra sitt första, men hur såg det ut?