För att komma till en väsentlig grej... Jag pratade med en bekant idag på den kurs jag går. Vi kom att börja prata om supportermatchen. Han hade inte den blekaste aning om att den var på gång. Han har inte internet hemma och jag kan väl inte tro att endast internet-människor får vara med! Förra året så lovades det att fler skulle få vara med och fler skulle få information.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Förra året så lovades det att fler skulle få vara med och fler skulle få information.