rådbjer: Håller inte, man behöver inte vara med i supporterklubben för att spela. Montreal 44 har jag också, men helst använder jag "Lilla Tomahawken". Mitt Easton-skaft i aluminium. Det är hårt, och den är hård, mycket hård.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Montreal 44 har jag också, men helst använder jag "Lilla Tomahawken". Mitt Easton-skaft i aluminium. Det är hårt, och den är hård, mycket hård.