GuRRa: Jag var med förra året och hade trots förlusten skitkul. Det spelade liksom ingen roll att det fattades lite delar i spelet, det var liksom oviktigt. Vi förlorade, so what. Alla fick vara med och spela på sina villkor och de flesta hos oss hade nog roligare än S-vallarna, som nog också satsade lite mer på att spela ihop ett bra lag då. Återstår väl att se hur det ser ut i år...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Väl mött på blå...