Fy f-n, ikväll var vi ett lätt byte för Modo. Så sorgligt att se så bevisligen duktiga spelare bli så lätta, mjuka, osäkra och handlingsförlamade. Löökes insats i sista läget var en bra sammanfattning av Timrå IK ikväll. Decemberhockey är fan inte grejen för den här klubben :(
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Så sorgligt att se så bevisligen duktiga spelare bli så lätta, mjuka, osäkra och handlingsförlamade.
Löökes insats i sista läget var en bra sammanfattning av Timrå IK ikväll.
Decemberhockey är fan inte grejen för den här klubben :(