Grymt viktiga poäng, känns skönt att man börjat hitta ett vinnande koncept. I den situation vi befinner oss i handlar inte allt om att göra det snyggt det handlar om att ta poäng och nu har vi tagit 2 fina skalper mot 2 topplag det är bara lyfta på hatten.
Hoppas man inte slår sig för bröstet nu bara utan jobbar på med detta hela tiden nu så ska vi nog kunna få in lite mer segrar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hoppas man inte slår sig för bröstet nu bara utan jobbar på med detta hela tiden nu så ska vi nog kunna få in lite mer segrar.