Det är i sådana här matcher man önskar att man hade en KILLER som kunde snärtat av Hansens ledband på ett snyggt sätt och tagit ett MP för laget...!!!😵😵😵😵
EXPLORERSMÅLAND: För vekt,ingen fart alls bara omständigt stillastående fjoll...Johan Persson försökte i första,Jens Westin likaså Dvs. Lägga pucken på mål inte nå jävla fjoll runt i kring.Jesper Bogkvist trampade på riktigt bra men i övrigt så fick man mest bara bli brydd över vad man såg :) Jävla tur att inte pucken träffade ögat på Didrik iaf!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer