1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 178578

Sv: Supportermatchen
Moverare: Du får plocka in hur bra spelare som helst så länge de följer de uppsatta reglerna och är riktiga fans av Sundsvall Hockey. Annars tycker jag det förstör hela idén med supportermatchen.

Som sagt detta är på skoj, pengainsamlingen och förbrödring mellan rivaliserande supportrar är det viktigaste. Men dina "värvningar" skrämmer inte oss, vi ska nog försöka ge er en match. Precis som Jag skriver så var det en jättehärlig stämmning i laget senast och vi växte ju längre matchen gick. Om jag inte är helt fel ute så vann vi faktiskt sista perioden i fjolårtets match.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer