Moverare: Wiklund förlorade en fight mot mig, på Ånge tågstation på slutet av 80 - talet. Och det UTAN hockey skydd... ja, vi båda är föredetta Ångebor. Och han var lika dryg då, som när jag lirade hockey, i knatte oldern mot honom.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
mig, på Ånge tågstation på slutet av 80 - talet.
Och det UTAN hockey skydd... ja, vi båda är
föredetta Ångebor. Och han var lika dryg då, som
när jag lirade hockey, i knatte oldern mot honom.