Red Eagles: Roligt kommer det nog att bli. Im inte annat skall jag försöka klara av den där nedrans Movve själv.
Jag kommer nog inte att ge upp. Visst kommer jag att försöka. Men förra året var det mkt lättare. Det var annorlunda i fjol, på något sätt. fast jag hoppas att jag har samma stöd från en viss person detta år också. Då skall jag bjuda på karameller!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag kommer nog inte att ge upp. Visst kommer jag att försöka. Men förra året var det mkt lättare. Det var annorlunda i fjol, på något sätt. fast jag hoppas att jag har samma stöd från en viss person detta år också. Då skall jag bjuda på karameller!