erathoo: det känns som ett väldigt underbetyg till kvalitén på ligan då lag med den här materiella standarden kan ligga 4:a i tabellen. Jag vet flera div.2-lag som spelar i både större och fräschare hallar än det här. Vad räknar dom med för publiksnitt i pantern? 150 pers?
Tänk er att pantern går till playoff mot ett elitserielag och ska ta emot, tja säg Djurgården, i den här ladan?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tänk er att pantern går till playoff mot ett elitserielag och ska ta emot, tja säg Djurgården, i den här ladan?