1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1797618

Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-02-08
erathoo: man riktigt känner hur man har sänkt förväntningarna med åren...

Ekonomiska bekymmer och botten av SHL? Ok.

Nedgradering till allsvenskan? Ja ok då.

Tokpartiska kommentatorer som i bästa fall ser 70% av det som händer? Låt gå.

Kraftigt försämrade tv-sändningar? Ok.

Hobbydomare? Vafan ok då.

Hockeyhallar som tar 200 pers? Ok.

600 kr/mån för tv-sändningar som sänder från markplan där man får gissa sig till vad som händer? Fy fan, här ta mina pengar!

Svarskommentarer

Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-02-08
{297}: Jo...Ibland känner man för att lägga ner skiten och skaffa sig ett annat intresse......Men det går liksom inte....Och gjorde dom 2-1...😫😫😫

Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-02-08
{297}: Nu ska jag bryta mönster och vara obekymrat positiv. Lööke kommer stänka dit segermålet i afton. Vi är i positiv rullning. Småland kommer att få suga på segergarre i afton.
Yippikayeah!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer