Jag har varit där några gånger nu. Den första var allra värst. Då var IFSH på besök. Hade lite problem med sympatierna till och med. Sundsvall släppte förresten in ett mål i spel 5 mot 3 den gången. ; )
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag har varit där några gånger nu. Den första var allra värst. Då var IFSH på besök. Hade lite problem med sympatierna till och med. Sundsvall släppte förresten in ett mål i spel 5 mot 3 den gången. ; )